Dobra fanfikcja

Czyli co warto przeczytać

Czytadło z Kapitana Ameryki 03

Tak, wiem, że bardzo długo mnie nie było. Chyba ten rok będą charakteryzować fale wielowpisowe, po czym paromiesięczne cisze, a przynajmniej tak to wygląda póki co. Przerwa wynikła z faktu, że zmobilizowałam się do tego, by pierwszy raz od dawna usiąść na zadzie i napisać od początku do końca fika, który miał być tzw. one-shotem, a skończył z prawie sześćdziesiątką tysięcy słów, haha. I oczywiście doszło do tego prywatne życie, które stwierdziło, że tak być nie może, żebym w końcu coś pisała i wszystko się zaczęło sypać naraz. Niemniej w końcu chyba powoli jestem, mam nadzieję, z powrotem ;).

Dziś nadeszła wiekopomna chwila, w której wrzucam w końcu coś innego niż BNHA! Wiem, że to zaskakujące niemniej prawdziwe! I nie, to nie jest ten mój fanfik, nie uprawiam autoreklamy, no chyba że uda mi się zdobyć dużą ilość favów bądź kudosów, świadczącą o tym, że jednak inni też myślą, że dobrze piszę ;).

Tak czy siak w dzisiejszym odcinku mamy interesująco skomponowane czytadełko przedstawiające, jak mógłby wyglądać proces Jamesa Barnesa w sprawie o morderstwa i zdradę stanu dokonane, gdy działał jako Winter Soldier. Fanfik wykorzystuje ciekawą koncepcję narracyjną – proces widzimy poprzez artykuły z gazet, komentarze w internecie, telewizję, zapis z sali procesowej, w końcu maile wymieniane przez Avengersów. Poza interesującym pomysłem fik jest po prostu wciągający (choć niezbyt długi). Ląduje w czytadełkach głównie przez to, że ważnym wątkiem jest tu wyznanie miłosne Kapitana Ameryki do Bucky’ego i jego konsekwencje, który mi tu zupełnie nie pasuje, i mówię to jako fanka łączenia tych dwóch panów w parę. Moim zdaniem niestety tu wykonane zostało to zbyt sztampowo i zdecydowanie przedramatyzowane w raczej tani sposób. Mimo to czyta się super, aczkolwiek dla osób nie będących fanami tej pary mimo wszystko opowiadanko może być nie do przełknięcia. Natomiast fan(k)om oczywiście polecam :)

https://archiveofourown.org/works/2304905/chapters/5071058

Single Post Navigation

Dodaj komentarz

Proza, Poezja, Grafika

Moje pasje artystyczne

読書と映画

Czyli co warto przeczytać

niedowiary

Czyli co warto przeczytać

Kuchnia Breni

Czyli co warto przeczytać

Dobra fanfikcja

Czyli co warto przeczytać

Czasopismo Lege Artis

Prawie wszystko, co chcieliście wiedzieć o prawie -- i nie tylko

Węglowy Szowinista

Czyli co warto przeczytać

Tasteaway

Czyli co warto przeczytać

猫に逢いに行こう

Czyli co warto przeczytać

Polityka.pl -

Czyli co warto przeczytać

Czytanki Anki

Czyli co warto przeczytać

Księga Myśli

Cytaty, cytaty w formie graficznej, myśli, sentencje, aforyzmy, książki, ciekawostki. Daj się zainspirować.

Półeczka z książkami

Czyli co warto przeczytać