Dobra fanfikcja

Czyli co warto przeczytać

Pytanko techniczne – Lubimy Czytac oraz życzenia!

Dzisiaj offtop trochę (choc w sumie nie do końca) – o, ludzie dobrzy, którzy macie blogi na wordpressie i konta na Lubimy Czytać, tudzież znacie takich ludzi! Czy możecie mi zdradzić, jak zmusić do posłuszeństwa wtyczkę LC? Bo mnie ona nie słucha, pewnie dlatego, że mam taki dziecinny głosik, i stanowczo odmawia posłuszeństwa :(. Poza tym, gdyby ktoś chciał mnie dodać do znajomych z LC, to jestem pod swym imieniem i nazwiskiem (Joanna Niedziałek) i na zdjątku mam mugiwarę, tzn. słomiany kapelusz.

I drugi offtop – jakby czasem tak się stanęło, a stanąc się czasem może, znając mnie, że nie uda mi się wrzucić posta żadnego przed Bożym Narodzeniem, to już teraz, z góry, życzę Wam Wszystkim:

  • krótkich kolejek do mięsnego
  • albo długich kolejek do mięsnego, jeśli chcecie spotkać mnie osobiście w moim żywiole
  • udanych prezentów (dla tych, co obchodzą prezentowanie choinkowe)
  • braku dziwnych spojrzeń od znajomych, jeśli nie praktykujecie prezentowania
  • spokojnych dni wolnych, jeśli w ogóle nie praktykujecie tego typu świętów
  • niezależnie od wiary, przekonań, wieku, doświadczeń dotychczasowych ze świętami, orientacji seksualnej, politycznej i w terenie, koloru skóry, szminki i kapci życzę przede wszystkim naprodukowania miłych wspomnień w tym okresie
  • i tam wygranej w Totka, to wiadomo
  • …a no i więcej wspaniałych postów ode mnie, zwłaszcza takich o kontrolowanej długości i jakości :)

 

PS.: Niedługo…. nananananananana, Batmaaaaan! :D

Single Post Navigation

Skomentuj

Twój czas

Twój blog o zegarkach

Moja Strefa

Dobrze spędzony czas.

Trzy Cyki

Czyli co warto przeczytać

Dosiakowe Królestwo

Czyli co warto przeczytać

Recenzentka

Czyli co warto przeczytać

Open Beta

Czyli co warto przeczytać

読書と映画

Czyli co warto przeczytać

Artysta nie posiada ciała.

Czyli co warto przeczytać

tokfm.pl/Najważniejsze informacje

Czyli co warto przeczytać

Półeczka z książkami

Czyli co warto przeczytać

Maltreting.pl

Czyli co warto przeczytać

ZORROBLOG

Czyli co warto przeczytać

RYBIEUDKA blog

Czyli co warto przeczytać

Pogderanki wachmistrzowe

Czyli co warto przeczytać

Dobra fanfikcja

Czyli co warto przeczytać

Dorota smakuje

Czyli co warto przeczytać

Kulinarne Rzuty Wolne

Czyli co warto przeczytać

KuchniaBreni

Czyli co warto przeczytać

Stary zeszyt z przepisami

Czyli co warto przeczytać

Eksplozja smaku

Czyli co warto przeczytać

Przysmaki Karolki

Czyli co warto przeczytać

Magia w kuchni

Czyli co warto przeczytać

Wędlinki bez świnki

Blog o produktach bez wieprzowiny

